Klacht indienen

Heb je een klacht over Veilig Thuis Haaglanden? Bijvoorbeeld over de manier waarop wij taken uitvoeren? Of over hoe onze medewerker je behandelde? Bespreek het eerst met de medewerker waar je ontevreden over bent of met de werkbegeleider. Helpt dat niet? Meld dan je klacht. Dit kan online, per brief of via de telefoon.

Online

Stuur een e-mail met jouw klacht naar klachten@veiligthuishaaglanden.nl. Meld daarbij jouw naam, telefoonnummer en adres.

Per brief

Stuur jouw klacht in via een brief. Meld daarbij je naam, telefoonnummer en adres.

Stuur de brief naar ons kantoor of geef deze af bij de balie:
Veilig Thuis Haaglanden
Westeinde 128
2512 HE Den Haag

Per telefoon

Bespreek je klacht door te bellen naar telefoonnummer 070-3469717.

Je ontvangt binnen 6 weken een reactie

In onze reactie lees je hoe wij de klacht in behandeling nemen. Ook nodigen we je uit voor een gesprek.

Hulp bij het indienen van een klacht

Je kunt gratis gebruik maken van een vertrouwenspersoon van het onafhankelijke Jeugdstem. De vertrouwenspersoon helpt en ondersteunt je bij het indienen van een klacht en bij de afhandeling. De vertrouwenspersoon is er ook voor je bij ongewenst gedrag van een hulpverlener. Je mag ook altijd gebruik maken van ondersteuning uit bijvoorbeeld jouw eigen netwerk.

Oneens met de afhandeling

Ben je ontevreden over het afhandelen van je klacht? Of wil je niet met Veilig Thuis in gesprek? Neem dan contact op met de onafhankelijke klachtencommissie via klachtencommissie@veiligthuishaaglanden.nl. Meld daarbij je klacht en waarom je ontevreden bent met de afhandeling. Meer informatie over de klachtencommissie en klachtenregeling lees je in onderstaand document.